01 februar 2010

Danmark skraber bunden som iværksætter-nation

Erhvervsbladet havde en artikel for 2 uger siden med titlen Danmark skraber bunden som iværksætter-nation. 

Jeg ville ønske, at jeg kunne gøre en større forskel i forhold til, at skabe bedre iværksættere.

Artiklen måler umiddelbart på antallet af nye iværksættere, men det er ikke der jeg vil fokusere og sætte ind. Som tidligere skrevet, så tror jeg det er vigtigt at vi får skabt langt flere store succeser og at vi får fremhævet de gode historier omkring disse succeser.

Jeg vil rigtigt gerne bidrage, hvor jeg kan. Jeg syntes det er sjovt og lærerigt, at hjælpe andre med at skabe en større succes. Det giver typisk en masse, at få nogle friske øjne på ens egen strategi og eksekvering.

Samtidigt giver det mig selv en masse. Der er ikke noget som at undervise og rådgive andre, der lære en selv noget om emnet.

Jeg hjælper allerede forskellige mindre virksomheder på uformel basis, samtidigt med at jeg igennem mit firma har 100% fokus på at skabe øget konkurrenceevne igennem effektivitet og produktivitet.


Hvis du er interesseret i at få hjælp eller input, er du meget velkommen til at tage fat på mig.

I erkendelsen af mine egne begrænsninger så er mit speciale internationalt salg af software og løsninger.

Du kan finde mine kontaktoplysninger på vores hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar